För våra hyresgäster

Värde är ett ord som återkommer allt oftare. När vi i fastighetsbranschen pratar värde så har vi oftast menat fastigheterna. Det är dessa som av tradition har värderats, av oss själva och av analytiker.

Det största värdet för Masmästaren ligger i att ha nöjda hyresgäster. En nöjd hyresgäst stannar kvar hos oss länge, varför vi alltid söker hyresgäster som vi tror kommer att trivas med lägenheten och med den service vi erbjuder. För dig som bor hos oss hoppas vi du ska hitta det du behöver här på vår hemsida.

Just nu är det svårt att hitta bostäder i alla de orter vi äger fastigheter i, varför själva uthyrningsprocessen blivit allt viktigare.

Logga in på Mina sidor »

Felanmälan

Felanmälan gör du genom att logga in på Mina sidor här ovanför.
Eller ring på tel 023-70 46 40 vardagar 08.00-12.00, 13.00-16.00

Är ditt ärende akut utanför våra öppettider? Ring jouren på 020-641 641

Jouren åtgärdar allvarligare fel i lägenheten, ex helstopp i avlopp, inget vatten eller att det saknas värme i lägenheten. Har du tappat bort lägenhetsnycklar utanför ordinarie öppettider ringer du jouren så kommer en väktare och släpper in dig. Tänk på att du måste kunna identifiera dig med ID-kort eller körkort. Kostnaden för detta debiteras dig direkt av väktare via faktura eller kontant.